Paradox
©
Fisana

Перейти к содержимому


"); //]]>
Фотография

Экономическое обозрение


Сообщений в теме: 582

#581 zVer

zVer

    CiЧовий дiд

  • Шляхта
  • 2 401 сообщений
  • Откуда:Київ-Оріхів
  • Награды:
Регистрация: 29.апр.09
Слава: 227

Отправлено 05 Январь 2017 - 20:19

Веня, дякую. Бо за порєбріком постійно скиглять, шо у нас одні олігархи)))


  • 0
Звичайнісінький український тумботварик

Гадать по наклону букв под черным скотчем ... а я думал что я настоящий я фанат TW (с) Феоклос

#582 Alias

Alias

    CiЧовий дiд

  • Шляхта
  • 4 561 сообщений
  • Откуда:Київ, Україна
  • Награды:
  • Создатель:Ogniem i Mieczem:TW
Регистрация: 22.апр.06
Слава: 397

Отправлено 05 Январь 2017 - 23:54

AppS,


про один французький банк https://www.facebook...&type=3

У нього ще більше "прозріння" наступить, коли побачить нові ставки для інвалютних депо )))

https://credit-agric...it/term-deposit

 

ЗІ В Укрсіббанку взагалі інвалютні депо нові не беруть. 


  • 0
Больше не было богатых времен, и единственным, что было дешёвым, были объяснения профессоров и политиков; дешёвых и распространенных в массах, но не хороших. Так как от объяснения можно требовать, чтобы оно было понятным, но наука давно уже стала тайной наукой, а политика – тайной политикой, больше не доступной просто так для простого разума. То, что важничало тут как проблема с числами и чужими словами, это могло быть правдой или неправдой, но никто не мог это контролировать.

#583 AppS

AppS

    Брат Сардельерам

  • Шляхта
  • 2 217 сообщений
  • Откуда:Україна
  • Награды:
  • Создатель:Ogniem i Mieczem:TW, Гетьманат:TW
Регистрация: 13.окт.07
Слава: 254

Отправлено 04 Февраль 2017 - 02:58

Жорсткі реалії приміських перевезень

http://swrailway.gov...slovo/?aid=4851

 

Виведення приміських перевезень на беззбитковий рівень роботи — одне з важливих завдань структурної реформи залізничного транспорту. Стратегічним напрямком для філії «Південно-Західна залізниця», як і для всієї Укрзалізниці в цілому, залишається підвищення ефективності та рентабельності приміських перевезень.

 

Реалізація обраних стратегічних напрямків досягається за допомогою комплексу технологічних, організаційних та іміджевих заходів. Одним із них є технологічний експеримент — робота роз’їзних касирів з відео-регістраторами. Експеримент працює в текстовому режимі в межах Київської дирекції залізничних перевезень, що дозволяє вести спостереження за якістю оформлення проїзних документів у рухомому складі, виникненням і вирішенням конфліктних ситуацій, а також контролювати реальну чисельність пасажирів і, відповідно, виручку.

 

Infografika.jpg

 

Слід зазначити, що перевірці проїзних документів у приміських поїздах столичної магістралі впродовж останніх років приділяється підвищена увага. Тож і перевіряють їх при посадці пасажирів, безпосередньо на шляху прямування, а також при виході пасажирів через турнікети вокзалів. Для цього організовано бригади, до складу яких входять роз’їзні касири, працівники приміської служби і співробітники воєнізованої охорони залізниці. Одним із нововведень у роботі роз’їзних касирів є закріплення кожного з них за вагоном. Тобто залізничник, контролюючи пасажирів, слідкує за посадкою саме у «своєму» вагоні.

Минулий тиждень не був винятком. Журналісти «Робітничого слова» разом із інженером 1 категорії приміської служби філії Галиною ГОЛОВКО, співробітниками воєнізованої охорони Південно-Західної залізниці та групою з восьми роз’їзних касирів Центру регіональних перевезень вирушили у рейд з метою перевірки проїзних документів та квитків у електропоїзді № 6007 Київ—Фастів.

 

Вирушали ми з приміського вокзалу ст. Київ­ Пасажирський о 8.50. Напрям, який обрано для контролю, має великий пасажиропотік. Практично з першої хвилини касири, охоронці, працівники служби включилися в роботу. Оглянули всі шість вагонів електропоїзда. Заповнений він був на 100 %. Для деяких пасажирів сидячих місць не знайшлось, тому в перших трьох вагонах вони стояли у проході, що додавало незручності касирам при перевірці проїзних документів. Але ці негаразди, порівняно з тим, що довелось вислуховувати касирам, доволі швидко забулися. Деякі пасажири звинувачували останніх у тому, що саме касири є відповідальні за ті умови, в яких люди перебувають під час поїздки; чому «котить» шість вагонів, а не десять; «чому ви, «дармоїди», взагалі тут ходите».

 

У вагоні, де перевіряв квитки касир Василь ХРИЩЕНЮК, конфлікт дійшов до того, що довелось звертатися до охорони, тому що пасажир принципово не хотів купувати квиток. В іншому вагоні, де працювала касир Людмила РУДЮК, подорожній був на диво розлючений через законну необхідність пред’явлення касиру¬-контролеру пенсійного посвідчення, і з такою зневагою пхнув його в обличчя пані Людмилі, що вона ледь встигла відхилитись.

Це лише два епізоди, яких за зміну відбувається десятки. В той же час, попри необ’єктивні нарікання з боку пасажирів на адресу касирів, останні завжди зобов’язані демонструвати, кажучи спортивною мовою, олімпійський спокій.

На зворотному напрямку ми їхали електропоїздом № 6020 сполученням Фастів—Київ. Він мало чим відрізнявся від попереднього. Пасажирів теж було багато: на момент перевірки їхня чисельність становила 110 %. Рухомий склад налічував шість вагонів.

 

За час рейду роз’їзні касири продали 84 повних квитків і 55 безкош¬товних. Пасажирів обслуговували виключно тих, які при посадці не мали можливості скористатися приміськими касами. Отже, касу залізниці наші колеги поповнили на 870 грн.

 

Мета цих заходів — не лише знизити збитки, заподіяні неплатниками, а й вплинути на менталітет населення. Бо залізничникам нерідко дорікають, що вони зменшили кількість вагонів, що ввели електрички підвищеної комфортності… Однак залізничники під тиском обставин вимушені рахувати кожну гривню. Адже при тому рівні компенсації, який є сьогодні, приміським перевезенням існувати дуже складно. Хоча попри все, як і в минулі роки, філія «Південно¬-Західна залізниця» робить усе, аби пасажири мали можливість скористатися послугами залізничного транспорту. І вкотре сподіваємося на те, що пасажири у відповідь виконуватимуть свої елементарні обов’язки: купувати квитки, дбайливо ставитися до рухомого складу і толерантно один до одного.

 

Неупереджена статистика свідчить: збитки від недоотримання коштів за пасажирські перевезення минулого року становили понад 157,9 МЛН ГРН. За той же час залізницею надано послуг пільговим категоріям пасажирів на 165,8 МЛН ГРН, з яких місцевими адміністраціями компенсовано лише жалюгідні 5 %. Отака сумна реальність.

Фото Олександра ІВАНОВА.

Інфографіка Іллі НАУМОВА

Ольга ЛИХАЧОВА, «Робітниче слово».


  • 1
Посеред сцени стоїть крісло, позбавлене художнього смаку.


Обратно в Разное [oффтопик] · Следующая непрочитанная тема →


Количество пользователей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 анонимных

Total War: WARHAMMER

Мы ждали, мы верили. И наша вера была вознаграждена! Анонс Total War: WARHAMMER состоялся! Скептики были посрамлены, а вахоманы возликовали! Но разработчики на форумах успели уже рассказать немало подробностей. Во первых стало известно? что это будет не одна игра, а трилогия сдобренная целым сомном аддонов и дополнительного платного и бесплатного контента. Во-вторых фракций будет только четыре (Империя Сигмара, Зеленокожие, Гномы и Графы-Вампиры) но обещают сделать их максимально проработанными, богатыми на юниты и реально отличающимися друг от друга по геймплею. В третьих - главы фракций теперь не просто генералы которых не жалко потерять в бою. Теперь это Легендарные Лорды (Карл Франц, Гримгор, Торгрим и Маннфрэд фон Карштайн), герои со уникальным оружием, верховым животным, шмотками и набором квестов. Еще обещают такие новинки как летающие юниты, магию, танки, пушки и мущкеты... в общем вкуснятинка! В общем ждем больше информации и надеемся, что игра станет прорывом в серии.

Ну а апологетам историчности спешим успокоить - над Вархаммер трудится отдельная команда. Исторические игры Тотал Вар производство фэнтэзийной игры не тормозит.

Подробней о Total War: WARHAMMER

Total War: Attila

Анонс Total War: Attila с одной стороны немало удивил нас, а с другой еще раз доказал, что СА идет проторенной дорожкой. Ведь Аттила по сути это сиквэл аддона "Вторжение варваров" для Рима 1. Правда на этот раз они не стали скромничать и назвали его "новой игрой". Ок, мы не будем спорить. Отдельная игра про нашествие варварских племен на цивилизации античного мира - это прекрасно. Нужно отметиьт что разработчики действительно поработали на славу. По мнению большинства игроков, Аттила действительно оказался достойным продуктом, позволившим окунутся в мрачные эпохи.

Подробней о Total War: Attila Часть 1 и Часть 2

Total War: Rome 2

Анонс Rome II Total War состоялся 2 июля и это вызвало настоящую бурю восторга нашего сообщества! Настолько люди истосковались по рукопашному бою и легионерам, что анонс сиквела восприняли как настоящее чудо и "сбычу мечт". Снова вести в бой скованные железной дисциплиной легионы, непоколебимых греческих гоплитов и македонских сариссофоров, топтать врагов слонами и забрасывать отрубленными головами - это ли не счастье! Но ведь новые игры Total War это еще и морские баталии. И тут уж будет море фана, ведь разработчики обещают активное взаимодействие между сухопутными и военно-морскими силами. Обоюдный обстрел между береговыми укреплениями и боевыми кораблями на рейде даст новую степень свободы "стратегосам" античного мира.

Подробней о Total War: Rome II