Pike and Blade
Лист изменений:
Нажмите, чтобы прочитать
-rebalanced horses to be faster, chargier, less maneuverable and less armored
-made a few small alterations to unit equipment related to horses
-altered high tier reinforcements for some factions
-improved t5/t6 reinforcements for nords to help them in autoresolves
-minor bug fix
-balancing changes
-hotfix
-cleans up serious errors
-removes ability to recruit high end mercenaries in taverns
-Finalized and implemented mercenary trees (see readme for details)
-Tweaked some unit stats
-Changed Man-At-Arms to use 2h morningstar instead of 1h kit (see readme for details)
-Finalized and implemented faction trees for Swads/Vaegs/Rhods/Sarras (see readme for version 2.5 for the details!)
-Corrected a few minor typos
-Updated party-template to propagate the new units
-Altered Swadian and Sarranid mounted lines (see 2.0 readme for details), added t5 Squires to both
-Swapped Sarranid Skirmisher to a light bow unit (makes more sense from a tree perspective, gonna add it back later)
-Added t3 Nord 2h axemen, removed throwing weapons bigger than light/med throwing axes from Nord main line infantry
-Drastically changed Khergits (see 2.0 readme for details)
-Changed Vaegir Knight to Vaegir Bardicheman, moved to t6 infantry position, changed Vaegir horse to specialize in bardiche as well
-Updated party-templates file to reflect new units
-Changed a couple of values in the party-templates file (only a few slight tweaks to reinforcement, might not even be noticeable)
-Fixed a crashing bug
-Added Skirmishers to Nord and Rhodok armies
-Switched to .zip compression, since it's windows native and the file is miniscule
-Switched Rhodok Veteran Maceman to upgrade from Rhodok Cleaverman rather than a pike (found a free upgrade slot woo)
-Raised RVMace strength to 14 so that he can actually use his weapons
-Switched host to Rapidshare (slightly less terrible and gives me ability to track downloads)
-перебалансированы лошади: теперь они быстрее, наносят больший урон при ударе, менее меневренны и менее защищены
-несколько небольших изменений в экипировке касательно лошадей
-переделаны пополнения юнитов высших уровней для некоторых фракций
-улучшены пополнения юнитов пятого и шестого уровней для нордов
-небольшой багфиксер
-устранены серьезные ошибки
-устранена возможность нанимать юнитоы высоких уровней в тавернах
-окончательно переделано дерево наемников (смотри readme )
-Переделаны некоторые характеристики юнитов
-Переделаны Man-At-Arms, теперь они используют моргенштерн как второе оружие вмесио первого (см readme )
-Окончательно переделаны ветки развития юнитов для Свадов/Вегиров/Родоков/Сарров (см readme для версии 2.5 )
-изменены модели отряда для отображения новых юнитов
-Изменены свадийские и Сарранидскме конные линейки (см 2.0 readme ), обоим добавлен юнит пятого уровня Squires
-Sarranid Skirmisher получил легкий лук
-Юнитам третьего уровня у Нордов добавлено второе оружие - топор, у основной пехотной линейки Нордов удалено метательное оружие тяжелее среднего топора
-Радикально переработаны Кергиты (см 2.0 readme )
-Vaegir Knight теперб называется Vaegir Bardicheman, он юнит шестого уровня
-Добавлены скирмишеры Нордам и Родокам
-Rhodok Veteran Maceman апгрейдится из Rhodok Cleaverman
-RVMace strength повышена до 14 чтобы он имел взможность пользоваться своим оружием
Версия МиБ: Warband 1.1xx
Вес файла: 56.8KB
Это новая версия, желательно начать новую игру.
СКАЧАТЬ
]]>
Pike and Blade
]]>
Сообщение отредактировал Buddha: 14 Ноябрь 2010 - 13:20